Sunday, December 17, 2006

GRAMAFON

Gramafonu olan varmı?
Bende binlerce taş plak var, babamın çocukluğundan kalma, ama geçen iğnesi kırıldı plağımın şimdi onları çalamıyorum.. ama çalsam bi çok sey anlatacaktım..

O cızırtılı seslerinde sarkıların nekadar hosa gıtmeyen sescık varsa ıcınde kulaklarım alısmıs sanırım o kadar hayranlık uyandırıcı kı muzıkler..
Bana senı hatırlattı hersey gıbı, zaten kolumu nereye vursam yada nereye dönsem sen dökülüyorsun ya, beni cok yordun be aşk!!!! Hep başa dönen o plaklar gibi hep sil bastan, bak artık onunda ignesi kırıldı, o mekanık aksam ıslemıyor kalbım gıbı, döndürmüyor plagı bende dünyayı…
“ ben senı unutmak ıcın sevmedım,gulmen ayrılık demekmıs bılmedım,bekledim sabah aksam yollarını,ölmek istedim BİRTURLU ÖLMEDIM ” dıyen bır behıye Aksoy plagı belkıde yeterdı herseyı anlamdırmaya..
ama soruyorum Gramafonu olan varmı?
Benım cok tas plagım var ama dondurmeyınce yasanmıyor hayat..

No comments: