Monday, December 18, 2006

RÜYA

Dün gece bir rüya gördüm..
nerden çıktı nasıl aklıma geldi bilemiyorum..
bilinçaltı falan saçmalıklarınıda hiç düşünmedim sabah uyandığımda..
tek bildiğim bir rüya gördüm ve hayatım değişti..

kayboluşumun adresini buldum düngece rüyamda..
adresimde bir daha kaybolmacasına..
birden beliriverdi süluetin... "biliyorum" dedin "sende beni benim seni kahrolucasına sevdiğim kadar çok seviyorsun"

Nerden çıktı; hangi türk filminden alıntı bi cümleydi bu bilemiyorum..
hiç düşünmedimki..hem ben türk filmi izlememki...
sana da sarılmayalı yıllar oldu belki..
özledimmi ne bilemiyorum hiç düşünmedim...

birkaç hafta öncesine kadar kendimi yalanlayan, bana yaklaşmanı engelleyen ben değilmiydim.. hiç düşünmedim..
dahası hiç düşünmemiştim düşünmek istememiştim..
ama seni çok özlemişim..

dün gece bir rüya gördüm ve hayatım değişti..
yada ben öyle sandım..
zaten sensiz kaldığımdan beri sanrılarımla yaşıyorum..
yada ben yaşadığımı sanıyorum.....

No comments: