Monday, December 18, 2006

HALA


2004..
neredeyse 3 sene olmuş...
6680 ile değiştirilmiş eski bir telefonun görüntüler hafızasından alınmış çözünürlüğü kötü;bir ömre bedel bir anı..
belki bir daha okadar mutlu günler görmedik..
eski bir telefonun bozuk resimlerinden aldığımız hazzı bir daha hiç almadık..
SEN VE BEN bir daha hiç BİZ OLAMADIK...
sırf buyüzden bu resme ihanet ettik ikimzde..
parmak izlerimizi taşıyan bir telefonu satmak kadar kolay oldu birbirimizi satmak..
kimblir hiç düşünmedik..
dahası ben hiç düşünmedim..
okadar acı verdi ki ansızın gidişin; yüreğimi nefretten ayıramadım uzun süre..
dün gece bir rüya gördüm.; halada etkisindeyim ya..
belki duymayacaksın ama biliyorum,
bildiğimi sandığım şey doğru
seni seviyorum...
hala...
hiç azalmayan bir sevda ile...
yalanlayarak kendimi..
yanlışlar yaparak..
yaşamayı unutarak...
hala..
dönmeyeceğimi bilebile..
bir öpücüğü esirgeyecek kadar büyük tutkuyla..
ezemeden kendimi...
terkederek seni.. üstelik hayatına girmeyerek..
merak etmeyerek üstelik...
hala ama hala..
deliler gibi seviyorum...
unutarak;unuttuğumu sanarak; yaşayıp öğrenerek sevdayı reddederek..
seni görmeyerek hala...
seni seviyorum....

No comments: